خدمات ویپ راه اندازی ویپ
تلفن گویا

امروزه از تلفن تنها برای مکالمات استفاده نمی شود و پیاده سازی سرویس های متنوع و جذاب، کمک فراوانی به مجموعه ها و سازمان ها و شرکت ها و ارگانهای دولتی می کند. راه اندازی تلفن گویا یکی از این سرویس ها است. در سیستم سامانه تلفن گویا، بسیاری از اطلاعات به جای اینکه توسط یک فرد پای تلفن گفته شود، به صورت اتوماتیک برای مخاطبان پخش می شود.

استفاده از این سیستم مزایای زیادی برای مجموعه ها دارد.کاهش هزینه نیروهای پاسخگو، تکریم ارباب رجوع، مدیریت تماس ها، بررسی کامل شکایات و نظرات در فرصت مناسب، دسترسی به نظرات توسط مدیران و موارد زیاد دیگری از مزایای این سیستم می باشد. این سیستم برای کاربردهای مختلف قابل راه اندازی است که در پرشین ویپ به آن می پردازیم.

سامانه تلفن گویا چیست و چگونه به ما کمک می کند؟

تماس تلفنی مخاطبین با یک مجموعه با اهداف متفاوتی صورت می گیرد. یکی از این دلایل گرفتن اطلاعات در مورد مسایل مختلف است. از طرفی بسیاری از این اطلاعات ثابت است و تغییر نمی کند و یک پیام ضبط شده می تواند آن را در اختیار تماس گیرنده قرار دهد. راه اندازی سیستم تلفن گویا می تواند این کار را برای مجموعه شما انجام دهد و کار شما را بسیار آسان کند. این امر هم به سود تماس گیرنده است و هم مجموعه ای که با آن تماس گرفته شده است. در ادامه به مزایا و ویژگی های این سرویس میپردازیم.

مزایای راه اندازی سامانه تلفن گویا

سرعت بیشتر دریافت اطلاعات

در سامانه اتوماتیک گویا، تماس گیرنده با زدن یک یا چند کلید به متن مرتبط با پاسخ خود می رسد. جستجوی اطلاعات و متون آماده برای کامپیوتر و سیستم تلفن گویا بسیار سریع انجام میشود. بنابراین مشتری به سرعت به اطلاعات دسترسی پیدا کرده و از سیستم خارج می شود و شما با راه اندازی تلفن گویا رضایت مشتریان خود را جلب میکنید.

پاسخگویی 24 ساعته با راه اندازی سامانه تلفن گویا

ادارات و شرکت ها دارای ساعت کاری و روزهای تعطیل میباشند که ممکن است مخاطبین شرکت شما در روزهای تعطیل یا در ساعت های غیر از ساعت کاری شما نیاز به پشتیبانی داشته باشند تا مشکل را حل کند که 3 راه وجود دارد ، مخاطب شما صبر کند تا روز و ساعت کار شما آغاز شود تا به پاسخ سوال خود برسد یا اینکه شما پشتیبانی شیفت شب استخدام کنید که برای شما هزینه زیادی خواهد داشت و راه حل اصلی و سوم این است که از سامانه اتوماتیک تلفن گویا استفاده نمایید.

عدم انتظار برای اتصال به اپراتور

حتما برای شماهم پیش آمده که در صف های انتظار تلفنی باشید و زمان زیادی را صبر کنید تا به اپراتور مربوطه وصل شوید ، دلیل کندی این روش این است که یک اپراتور همزمان می تواند با یک نفر صحبت کند .اما سامانه تلفن گویا همزمان می تواند صدها نفر را پاسخگو باشد. برای این امر تنها نیاز به خطوط تلفن آزاد می باشد. بقیه کار را به سامانه بسپارید.

کاهش هزینه مجموعه ها

همانطور که گفته شد شما باید اپراتورهای زیادی را استخدام کنید تا پاسخگوی نیاز مشتریان شما باشند و این کار هزینه زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت که با راه اندازی سیستم های تلفن گویا میتوانید این هزینه هارا تا حد بسیار زیادی کاهش دهید.

کیفیت مناسب صدا

شما میدانید اپراتورها دارای صداهای مختلفی هستند و اینکه بتوانید اپراتورهای زیادی با صدا رسا پیدا کنید کار آسانی نیست و شما با استفاده از سیستم تلفن گویا میتوانید از صداهای آماده و رسا و زیبا برای پشتیبانی خود استفاده نمایید.

و کلی مزایای دیگر …..

راه اندازی سامانه تلفن گویا

کاربرد های سامانه تلفن گویا

راه اندازی اطلاع رسانی عمومی سامانه تلفن گویا

مجموعه ها و شرکت های مختلف اطلاعات یا خدماتی دارند که برای همه مشترک است. برای مثال اطلاع از ساعت ، ساعت کاری شرکت و سازمان ، رویدادهای مشخص و… که برای همه ثابت است. با سامانه تلفن گویا با زدن یک کلید از تمامی موارد ذکر شده آگاه می شود. این اطلاعات مانند قیمت طلا برای همه ثابت بوده و کافی است از یک دیتابیس خوانده و پخش شود.

راه اندازی سیستم شکایات و پیشنهادات

در سامانه تلفن گویا ارتباط می تواند دو طرفه باشد. در کنار گزارش و اطلاعات ارایه شده می توان اطلاعات مخاطبین را نیز دریافت کرد. سیستم ثبت شکایات و پیشنهادات در همین راستا قابل راه اندازی در سامانه تلفن گویا می باشد. تماس گیرنده با زدن کلید مربوطه به بخش ثبت شکایات و نظرات وارد شده و مشکل و پیشنهاد خود را مطرح کند. شما میتوانید در زمان مناسب به پیگیری شکایات و نظرات ارسال شده بپردازید و این امر باعث رضایت مشتریان شما میشود.

اعلان اطلاعات مربوط به اشخاص

اطلاع از موارد شخصی مورد دیگری است که افراد به آن نیاز دارند. فیش حقوقی، قبوض آب و برق و موارد مشابه، اطلاع از وضعیت حساب بدهکاری و بستانکاری با مجموعه و موارد زیادی هستند که می توان از تلفن گویا به ان دست یافت. برای کاربران کد و پسورد در نظر گرفته شده که با وارد کردن آن از اطلاعات شخصی مورد نیاز با خبر شود. این مورد نیز سبب کاهش اتلاف وقت کاربر و پرسنل و کاهش هزینه های زیاد میشود.

نظر سنجی درباره شرکت و پرسنل

رضایت مشتری و ارباب رجوع سبب بهبود شرایط کاری هر مجموعه ای می گردد. اما چگونه باید از رضایت مشتری با خبر شد؟ بهترین روش پرسش از خود مشتریان و مخاطبین است. در این سیستم با قرار دادن آپشن نظرسنجی ، کاربر نظر خود را به شکل امتیاز وارد می کند. این مورد هم می تواند درباره عملکرد کل مجموعه باشد و هم شخص پاسخگو. توجه داشته باشید شخصی که تلفن را پاسخ می دهد به عنوان نماینده شرکت شناخته شده و کیفیت کار او بیانگر کیفیت کل مجموعه است پس در انتخاب شخص پاسخگو دقت لازم را داشته باشید .

مشاوره رایگانه

همین الان می‌توانید از مشاوره رایگان استفاده کنید و با متخصصین‌ شرکت پرشین ویپ تماس بگیرید و شرایط خودتان را با ما در میان بگذارید.
ما بهترین راه حل را به شما پیشنهاد خواهیم کرد که هم از لحاظ هزینه برای کسب و کار شما به صرفه باشه و هم بهترین کارایی را برای مجموعه شما داشته باشه.
شما برای مشاوره می‌توانید از طریق شماره تماس زیر با ما در ارتباط ارتباط باشید و در مورد کسب و کار خود از ما مشاور بگیرید.

نویسنده

adminvoip

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما